Kandydaci na Studia Podyplomowe „Zarządzanie Środowiskiem i Gospodarka Odpadami” muszą mieć ukończone studia wyższe (dyplom przynajmniej na poziomie licencjackim lub inżynierskim).
O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń i dokonanie wymaganych opłat.
Studia realizowane będą w trybie zdalnym (Ms Teams), poza pierwszym zjazdem, który odbędzie się w dniach 8 – 9 listopada 2025 roku stacjonarnie na Kampusie SGGW w Warszawie.
W celu dokonania zapisu na studia należy kliknąć w poniższy przycisk, który przekieruje Państwa do systemu Internetowej Rekrutacji Kandydata (IRK). Zalecamy wsześniejsze zaponanie się z intrukcją do zapisów w systemie IRK – POBIERZ
Kilka dni po dokonaniu zapisu na studia podyplomowe w systemie IRK, zostanie zmieniony Państwa status na „zakwalifikowany”. W dalszej kolejności otrzymacie Państwo wiadomość mailową z informacją potwierdzającą zmianę statusu, danymi do uiszczenia opłaty za studia oraz wymogami dotyczącymi przygotowania dokumentacji rekrutacyjnej, którą będzie trzeba dostarczyć na pierwszy zjazd stacjonarny. Po otrzymaniu i zaksięgowaniu opłaty przez SGGW w Warszawie, w systemie IRK na Państwa koncie w polu Decyzja pojawi się informacja „Przyjęty”.
KOSZT STUDIÓW PODYPLOMOWYCH
Opłata za studia podyplomowe wynosi 5 800 zł przy płatności jednorazowej lub płatne w dwóch ratach semestralnych po 3 000 zł.
(dotyczy EDYCJI X – start zajęć listopad 2025 r.)
WAŻNE: Jeżeli porzebują Państwo faktury to w pierwszej kolejności koniecznie należy ustalić ze swoim Działem Księgowym jak ma dana faktura wyglądać, w szczególności kto powinien być NABYWCĄ, a kto PŁATNIKIEM. Po ustaleniu tych niezbędnych informacji proszę postępować zgodnie z poniżej umieszczonymi wytycznymi.
I. Faktura, gdzie NABYWCĄ jest SŁUCHACZ (PŁATNIKIEM może być zarówno SŁUCHACZ jak i FIRMA)
1) Osoby, zainteresowane wystawieniem przez Uczelnie FAKTURY, prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy Sekretariatu: spsrodowisko@sggw.edu.pl. Faktury będą wystawiane po dokonaniu wpłaty. Podanie o wystawienie faktury (Pobierz).
2) Osoby, zainteresowane wystawieniem przez Uczelnie faktury PRO FORMA, prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy sekretariatu: spsrodowisko@sggw.edu.pl. Podanie o wystawienie faktury PRO FORMA (Pobierz).
II. Faktura, gdzie NABYWCĄ jest INSTYTUCJA/FIRMA (PŁATNIKIEM MOŻE BYĆ TYLKO FIRMA)
3) Osoby, zainteresowane wystawieniem przez Uczelnie FAKTURY (NABYWCA I PŁATNIK – FRIMA/INSTYTUCJA), prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy Sekretariatu: spsrodowisko@sggw.edu.pl. Faktury będą wystawiane po dokonaniu wpłaty. Podanie o wystawienie faktury (Pobierz).
4) Osoby, zainteresowane wystawieniem przez Uczelnie Faktury PRO FORMA(NABYWCA I PŁATNIK – FIRMA/INSTYTUCJA), prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy Sekretariatu: spsrodowisko@sggw.edu.pl. Podanie o wystawienie faktury PRO FORMA (Pobierz).